Internet

Om een kadaver te melden kunt u gebruik maken van de optie inloggen / melden op deze website. Om in te loggen heeft u uw meldnummer (deze kunt u terug vinden op uw factuur) en een wachtwoord nodig.

Wachtwoord aanvragen of wijzigen

Mijn e-mailadres is niet bekend bij Rendac
Indien uw e-mailadres niet bekend is bij ons, kunt u contact opnemen met onze helpdesk om uw e-mailadres te registreren. De helpdesk is te bereiken via: helpdeskkadavers@rendac.com of via 0900-9221 (tijdens kantooruren).

Nadat uw e-mailadres geregistreerd is, kunt u via de functie "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aanvragen. U dient dan uw meldnummer en e-mailadres in te voeren en er wordt automatisch een e-mail gestuurd met een link om uw wachtwoord aan te vragen.

Mijn e-mailadres is wel bekend bij Rendac
Indien uw e-mailadres bekend is bij Rendac kunt u de functie "wachtwoord vergeten" gebruiken. U dient dan uw meldnummer en e-mailadres in te voeren en er wordt automatisch een e-mail gestuurd met een link om uw wachtwoord te wijzigen.

Nieuwe melding

  • U dient in te loggen via de button “inloggen / melden” op deze website.
  • Selecteer “Nieuwe melding” in het menu.
  • Als u via het menu alle keuzes hebt ingevuld, kunt u uw melding doorgeven via de de button “Melden bij Rendac”

In het menu kunt u ook de volgende gegevens inzien:

  • Klantinformatie: Hier kunt u kijken of alle gegevens volledig & correct ingevuld zijn
  • Meldingenoverzicht: Overzicht van gemelde, nog niet opgehaalde kadavers & Meldingen gepland voor ophaling
  • Meldingen- en ophaalhistorie
  • Factuuroverzicht

Ik heb problemen met de website. Wat kan ik doen?

Het kan zijn dat Internet Explorer (Windows) problemen oplevert bij gebruik van onze website. Wij raden u dan ook aan om een andere browser te gebruiken. De gratis browsers Google Chrome en Mozilla Firefox werken probleemloos met onze website.

Neem contact met ons op

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie ontvangen?