Internet

Om u te kunnen registreren op de website www.rendac.nl, hebt u een klantnummer en een wachtwoord nodig.

Het wachtwoord kunt u aanvragen via helpdeskkadavers@rendac.com of via 0900-9221 (tijdens kantooruren). Hiervoor dient u uw bedrijfsgegevens en het bijbehorende Rendac klantnummer door te geven.

Nieuwe melding

  • U dient in te loggen via de button “inloggen / melden” op www.rendac.nl.
  • Selecteer “Nieuwe melding” in het menu.
  • U kunt nu via het dropdown menu (pijljte aan de rechterkant) uw melding doorgeven.
  • Als u via het menu alle keuzes hebt ingevuld, kunt u uw melding doorgeven via de de button “Melden bij Rendac”

In het menu kunt u ook de volgende mogelijkheden bekijken:

  • Open melding – overzicht van gemelde, nog niet opgehaalde kadavers
  • Meldingen gepland voor ophaling
  • Melding en ophaal historie
  • Factuur overzicht

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord voor de website?

Meldt u aan bij www.rendac.nl met het wachtwoord dat u van ons hebt ontvangen en klik in het menu aan de linker kant op "Wachtwoord Wijzigen". Daar kunt u een nieuw wachtwoord invoeren.

Om uw wachtwoord te kunnen wijzigen, moeten wij in het bezit zijn van uw e-mail adres. Wij sturen u hier namelijk een bevestigingsmail naar toe.

In het menu "Adres Informatie" kunt u uw gegevens bekijken.  Zijn uw gegegevens (o.a. e-mail adres) niet compleet, dan kunt u deze hier wijziging.

Ik heb problemen met de website. Wat kan ik doen?

Het kan zijn dat Internet Explorer (Windows) problemen oplevert bij gebruik van onze website. Wij raden u dan ook aan om een andere browser te gebruiken. De gratis browsers Mozilla Firefox en Google Chrome werken bijvoorbeeld probleemloos met onze website.