Vraag en antwoord over de Rendac app

Waar kan ik de Rendac app vinden?

Waar vind ik mijn klantnummer? 

  • Uw klantnummer staat op de factuur als "meldnummer". Let op: Dit is niet altijd 8 cijfers, zoals beschreven  in de handleiding

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vind ik mijn wachtwoord?

  • Als uw e-mailadres bekend is bij Rendac kunt u de functie "Wachtwoord vergeten" gebruiken in de App of via melden.rendac.nl met dezelfde functie.

Kan ik in de App meerdere bedrijfsnummers gelijk gebruiken?

  • Nee. Tegelijkertijd kan dit niet. Als u op meerdere bedrijfsnummers wilt melden moet u zich af- en opnieuw aanmelden.

Waarom krijg ik geen wachtwoord als ik op "Wachtwoord vergeten" klik? 

  • Dan is uw e-mailadres is niet bekend bij Rendac. Neem contact op met de Helpdesk voor meer informatie.

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Kan ik wachten met de kadavers klaarleggen totdat er in de app staat dat deze zijn gepland?

  • Nee. Uw kadavers horen altijd voor zes uur 's ochtends klaar te liggen op de ophaalplek die hoort bij de melding.

Waarom worden tegelijkertijd opgegeven kadavers op verschillende dagen ingepland? 

  • Uw kadavers worden de eerste werkdag na melding opgehaald. Als u het materiaal in tonnen, vaten of kliko’s aanbiedt, plannen wij de ophaling op een vaste dag. Klik hier voor meer informatie

Wat kost de Rendac app?

  • De app is gratis te gebruiken. Op onze dienstverlening zijn de reguliere kadavertarieven van toepassing.

Download hier de gebruiksaanwijzing

Rendac helpdesk: Van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur, op 0900-9221