Er zijn 15 resultaten gevonden

  1. Antwoorden op veel gestelde vragen | Rendac

    Veelgestelde vragen Wat zijn de kadavertarieven en hoe komen deze tot stand? Hoe kan ik een kadaver melden? Een kadaver melden via het Voice Response Systeem Een kadaver melden via het internet Een kadaver melden via de Rendac App Een kadaver melden via de helpdesk Hoe moet of kan ik een kadaver aan

  2. Melden kadavers | Rendac

    Melden kadavers Het melden van kadavers is een wettelijke verplichting en dient te gebeuren zo spoedig mogelijk (maximaal 24 uur) na de dag dat het ontstaat of uiterlijk op de volgende dag. Het melden van kadavers bij Rendac kan op vier manieren plaatsvinden, via het Voice Response Systeem (VRS), he

  3. Voice Response Systeem (VRS) | Rendac

    Voice Response Systeem (VRS) Het VRS is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer 0900-9221 . Volg het keuzemenu om uw melding door te geven: Geef aan of u een melding wilt maken (1) of een helpdesk medewerker wilt spreken (2) Indien u heeft gekozen voor het maken van een meldi

  4. Informatie over de koelkelder | Rendac

    De koelkelder is een ingegraven, dus minder zichtbaar, opslagsysteem met een maximale inhoud van 1.900 liter. Het deksel heeft een ingebouwde koeling. Daardoor worden de kadavers gekoeld tot op het moment waarop wij ze ophalen. Zo beperkt u eventuele geuruitstoot naar de omgeving tot het minimum. Al

  5. Ophaaldiensten voor particuliere dierhouders | Rendac

    Particuliere dierhouders Ook als hobbydierhouder kunt op Rendac rekenen op een efficiënte en duurzame dienstverlening. Gestorven huis- en gezelschapsdieren, zoals uw hond, kat of hamster, hoeft u niet zelf bij Rendac aan te melden, maar kunt u toevertrouwen aan uw dierenarts, dierenambulance of geme

  6. Internet | Rendac

    Internet Om u te kunnen registreren op de website www.rendac.nl , hebt u een klantnummer en een wachtwoord nodig. Het wachtwoord kunt u aanvragen via helpdeskkadavers@rendac.com of via 0900-9221 (tijdens kantooruren). Hiervoor dient u uw bedrijfsgegevens en het bijbehorende Rendac klantnummer door t

  7. Informatie over wettelijke bewaartermijnen voor kadavers | Rendac

    Bewaar- en ophaaltermijnen In de Wet Dieren is onder meer geregeld dat het melden van destructiemateriaal –waaronder kadavers – zo spoedig mogelijk moet gebeuren op de dag waarop het ontstaat, of uiterlijk op de volgende werkdag. Rendac haalt de kadavers dan op de eerstvolgende werkdag op.  Aanbiede

  8. Zomerregeling | Rendac

    Wanneer is er een extra ophaaldag bij warm weer? Als de weeromstandigheden er om vragen, haalt Rendac ook in het weekend kadavers op om ongewenste situaties bij de aanbieders en voor passanten en omwonenden te voorkomen. Dit omdat het bederf nu eenmaal sneller gaat bij hogere temperaturen. Maar hoe

  9. Informatie over het aanbieden van kadavers | Rendac

    Hoe moet ik een kadaver aanbieden? Bij het aanbieden van een kadaver moet u met een aantal belangrijke zaken rekening houden. Het uitgangspunt is dat u als aanbieder zorg draagt voor het kadaver tot het moment waarop wij het ophalen. Het kadaver moet vanaf 's ochtends 6:00 uur worden neergelegd op d